E-commerce en online marketing blog

Mijn bestelling is afgehandeld, maar ik heb geen inlog ontvangen

Mijn bestelling is afgehandeld, maar ik heb geen inlog ontvangen

Op het moment dat we je account hebben aangemaakt in de ELO ontvang je een email met inloggegevens. Dat kan echter enkele minuten duren. Heb je geen inloggegevens ontvangen, dan kun je: – In de maibox van je schoolmailadres kijken, – In de spambox kijken, – Een nieuw wachtwoord aanvragen op het inlogscherm van deLees meer overMijn bestelling is afgehandeld, maar ik heb geen inlog ontvangen[…]

Ik ben het wachtwoord van de ELO kwijt. Wat nu?

Ik ben het wachtwoord van de ELO kwijt. Wat nu?

Je kunt dit probleem op te lossen door je gebruikersnaam of emailadres in te voeren op de ‘vergeten-wachtwoord’-pagina. Dit is de link: https://www.webseller.nl/mijn-account/lost-password/ Lukt het niet? Dan kun je een mailtje sturen aan info@webseller.nl. Je krijgt binnen 2 dagen antwoord van ons.