E-commerce en online marketing blog

Mijn bestelling is afgehandeld, maar ik heb geen inlog ontvangen

Mijn bestelling is afgehandeld, maar ik heb geen inlog ontvangen

Op het moment dat we je account hebben aangemaakt in de ELO ontvang je een email met inloggegevens. Dat kan echter enkele minuten duren. Heb je geen inloggegevens ontvangen, dan kun je: – In de maibox van je schoolmailadres kijken, – In de spambox kijken, – Een nieuw wachtwoord aanvragen op het inlogscherm van deLees meer overMijn bestelling is afgehandeld, maar ik heb geen inlog ontvangen[…]

Mijn nieuwe wachtwoord wordt niet opgeslagen. Wat nu?

Mijn nieuwe wachtwoord wordt niet opgeslagen. Wat nu?

Bij de Webseller ELO hanteren we een ‘sterk wachtwoord’ beleid. De wachtwoorden moeten voldoen aan de volgende regels om het goed te kunnen opslaan na het wijzigen van het wachtwoord: Het wachtwoord bevat minimaal 1 cijfer, Het wachtwoord bevat minimaal 1 letter, Het wachtwoord bevat minimaal 1 hoofdletter, Het wachtwoord bevat minimaal 1 speciaal tekenLees meer overMijn nieuwe wachtwoord wordt niet opgeslagen. Wat nu?[…]

Hoe veilig is de Webseller ELO?

Hoe veilig is de Webseller ELO?

Veiligheid van de studenten nemen we serieus. De website is beveiligd via het HTTPS-protocol door middel van een SSL-certificaat. Het maakt hierbij niet uit of er een PC, laptop of een app op een mobiel apparaat gebruikt wordt. Er wordt altijd gebruik gemaakt van een SSL-beveiligde verbinding.